Google adwords oglaševanje na prikaznem omrežju

Posted by admin on March 11, 2014 in Internet marketing, Uncategorized |

Večina od vas je do sedaj verjetno že oglaševala na iskalniku Google ali pa je za tovrsto oglaševanje vsaj slišala. Saj veste vaši oglasi se pojavijo na Googlu, ko vtipkate vašo zakupljeno ključno besedo in na tak način pridobivate na svoje spletno mesto obisk in pa potencialne stranke. Kakorkoli, večina od vas do sedaj najbrž še ni oglaševala na Google prikaznem omrežju. Google Adwords oglaševanje ima namreč s pomočjo prikaznega omrežja veliko večji doseg kot klasično oglaševanje na Googlu. Prikazno omrežje je sestavljeno iz več kot miljon spletnih mest po vsem svetu, ki ponujajo svoj oglasni prostor oglaševalcem v programu Adwords. Spletna mesta so seveda različna in različnih področji in tako omogočajo relevantno umestitev oglasa podjetij iz vsake branže. Vsako spletno mesto različne tipe oglasov, prikazani pa so lahko tekstovni, slikovni, večpredstavnostni in video oglasi ali kombinacija teh oglasov, kar je odvisno od specifičnega spletnega mesta.

Prav tako so oglasi lahko različnih velikosti in dimenzij. Na prikaznem omrežju je možno oglaševati v več oglaševalskih modelih in je zato primerno, za oglaševalce z različnimi oglaševalsimi cilji. Oglaševalec ima možnost izbire modelov CPC (cost per click), CPM (cost per mille), CPA (cost per acquisition) in CPV (cost per view) in tako doseči svoje oglaševalske cilj in maksimizirati dobiček iz oglaševanja. Ciljano spletno mesto oziroma oglasna umestitev kjer želite pozicionirati vaš oglas lahko prikazuje samo vaš oglas, ali pa si oglasno umestitev razdelite z drugimi oglaševalci. Praviloma je tako, da v kolikor je oglas tekstoven, si vaš oglas v kolikor isto spletno mesto ciljajo tudi drugi oglaševalci razdeli oglasno pozicijo z njimi.  V kolikor pa vaš oglas ni tekstoven, je na oglasni poziciji vedno prikazan samo en oglas. Kateri oglas bo prikazan je odvisno od mnogo dejavnikov. Na prikaznem omrežju se načeloma splača ponuditi malo več za klik/prikaz/akcijo/ogled in si tako zagotoviti prikaz oglasa. Na prikaznem omrežju imate možnosti ciljanja na sobesedilo s pomočjo ključnih besed v kampanji (auto placements) in ciljanje na specifične umestitve, ki jih določite sami (manual placements).

Če pa izberete  ciljanje tako na umestitve kot na ključne besede pa so preostale oglasne umestitve sfiltrirane čez oba filtra. Torej na spletnih mestih, ki ste jih izbrali bodo vaši oglasi prikazani ob besedilu, ki je tematsko povezano z vašimi ključnimi besedami. Oglasi se lahko prikazujejo, tako na namiznih in prenosnih računalnikih kot tudi na tablicah in mobilnih telefonih. Prav tako kot za iskalno omrežje tudi za prikazno omrežje velja, da je potrebno skrbno izbrati ključne besede, oziroma oglasne umestive, pripraviti učinkovita oglasna sporočila in izbrati prave nastavitve kampanje. Potem je potrebno kampanjo ves čas spremljati in optimizirati, da dosega svoj potencial. V kolikor bi pri doseganju vaših poslovnih ciljev na internetu potrebovali strokovno pomoč nas kontaktirajte!