0

Email marketing – kaj je in zakaj se uporablja?

Posted by admin on October 2, 2013 in Internet marketing, Uncategorized |

Email marketing je neposreden trženjski prijem. Gre za trženje točno določeni skupini uporabnikov, ki imajo svoj email naslov. S pomočjo email marketinga lahko ustvarimo izjemno dobre rezultate v zelo kratkem času. Vsa elektronska pošta, ki je poslana na naslovnika, je poslana hitro in brez dodatnih stroškov. Običajno je za pošiljanje elektronske pošte sicer zahtevano privoljenje uporabnika emaila, saj gre za zasebnost posameznika. Preden se lotimo email marketing je potrebno razumeti potencialne kupce in nato pošiljati znanim naslovnikom. Poleg vsega omogoča hitro prilagajanja gospodarskim zahtevam in zahtevam posameznika.

 

Email marketing – komu je namenjen?

Gre namreč za cenovno izjemno ugoden način komunikacije s potencialnimi strankami. Poleg vsega pri email marketingu govorimo o storitvi:

  • poslana elektronska pošta z namenom pošiljanja za povečanje prodaje oziroma prepoznavnosti vsebine emaila
  • poslana elektronska pošta ima namen povečanja strank in posledično prihodkov
  • poslana elektronska pošta z namenom reklame podjetja

 

Številne raziskave tekom zadnjih let, ko se je razvila moderna tehnologija, dokazujejo, da je elektronska pošta najbolj razširjen medij, preko katerega lahko dandanes dosežemo vrhunske rezulate. V samo nekaj letih se bo marketing preko elektronske pošte izjemno povečal.

 

Email marketing  veliko bolj učinkovit od navadne pošte

Dandanes ima skorajda vsak posameznik, ki redno uporablja svetovni splet svoj email naslov. Komunikacija preko emaila se je v zadnjih letih drastično povečala, kar pomeni, da je email marketing tisti, ki je dobrodošel za promocijo raznih storitev, proizvodov in podjetja. Ponuja veliko več prednosti kot tradicionalna pošta, ravno tako pa deluje precej hitreje. Navadna pošta navadno do naslovnika potuje nekaj ur oziroma celo nekaj dni. Pri elektronski pošti pa gre le za nekaj trenutkov in vsa vsebina je posredovana na naslovnika. Tako so rezultati veliko bolj zanesljivi in hitrejši glede na stroške.

 

Danes torej z email marketingom nikakor ne zgrešite, saj boste imeli dobre rezultate, ki so zagotovljeni v primeru, da je sporočilo dobro sestavljeno.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *