0

Facebook oglaševanje kot strategija pridobivanja relevantnega obiska

Posted by admin on March 11, 2014 in Internet marketing, Uncategorized |

Ne glede na to ali se ukvarjate s prodajo izdelkov ali storitev, potrebujete na vašem spletnem mestu dovolj relevantnega obiska. Torej ljudi, ki bodo kupili vaš izdelek ali oddali povpraševanje za vašo storitev. Eden on načinov kako to doseči je seveda z oglaševanjem na Facebooku. Facebook oglaševanje velja za najbolj ciljano spletno oglaševanje kar jih obstaja. Prav tako pa tudi za najbolj dobičkonosno, če seveda veste kaj počnete. Sprijaznite se, danes je na Facebooku že skoraj vsak 2 Slovenec ali Slovenka in če ga še ne izkoriščate kot prodajni kanal za vaš posel potem puščate denar na mizi. Ne glede na to ali prodajate izdelke ali storitve in ne glede na to ali prodajate potrošnikom ali podjetjem je Facebook  lahko prava zlata jama potencialnih strank za vaše podjetje.

Prva stvar, ki se jo morate lotiti ko oglašujete na facebooku je to, da natančno definirate vašo ciljno publiko. Recimo, da imate spletno trgovino z ličili. Vaša glavna ciljna publika bodo v tem primeru dekleta oziroma ženske v starosti od 15 do 50 let. Ko ste jasno definirali ciljno publiko pa se lahko lotite priprave kampanje in oglasov, ki bo naslavljala to ciljno publiko. Torej napisati je potrebno oglas, ki bo ciljni publiki zanimiv in jih bo zvabil, da kliknejo nanj ter pridejo na vaše spletno mesto in si ogledajo vašo ponudbo. Ključno vlogo pri tem igra slika oglasa. Saj veste, slika pove več kot 1000 besed in prav sliko uporabniki najprej opazijo. Slika mora biti zanimiva, saj je njen namen, da vzbudi pozornost in da uporabniki preberejo naslov in nato še besedilo oglasa in kliknejo nanj.  Naslov oglasa naj bo zanimiv in naj dopolnjuje sliko in uporabnika usmeri v branje besedila oglasa.

Skozi celotno kampanjo je pa seveda potrebno neprestano testiranje katera kombinacija slike, naslova in teksta najbolje deluje in kreiranje novih oglasov.  Kampanjo lahko targetirate glede na lokacijo, starost ciljne publike, spol, izobrazbo, zakonski stan, interese, jezike in še glede na ostale parametre. S temi nastavitvami ciljanja torej dosežete izjemno natančno ciljanje vaših oglasov.  Pri vsem tem pa nikakor ne smete pozabiti na pristajalno stran vašega spletnega mesta, torej na stran kamor kažejo Facebook oglasi. Od te strani je namreč odvisno ali bo prišlo do konverzije ali pa bodo obiskovalci kmalu po kliku na oglas zapustili vaše spletno mesto brez, da bi oddali povpraševanje ali izvedli nakup ipd. Stran naj jasno in pregledno predstavi vašo ponudbo in obiskovalca z dobro napisanim prodajnim besedilom vodi do konverzije.

Za uspeh oglaševalske akcije se morata oglas in pristajna stran poklopiti, se dopolnjevati ter biti maksimalno relevantna . Kot lahko vidite dobro izpeljana oglaševalska akcija na Facebooku ni mačji kašelj, saj je potrebno v uspeh vložiti veliko časa in truda ter testirati kaj najbolje deluje. Če bi tudi vi želeli, da vaše Facebook oglaševanje postane dobičkonosno kontaktirajte profesionalno spletno agencijo in poskrbeli bodo, da bo temu res tako.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *