0

Izdelava spletnih trgovin in izdelava spletnih strani

Posted by admin on October 15, 2015 in internet in spletne strani, Uncategorized |

Splet je medij, katerega namen že dolgo ni zgolj informiranje, temveč hkrati tudi medij, ki je izjemno prodajno usmerjen. Pot od oglasa oziroma ponudbe do nakupa je za potrošnika prav na spletu najkrajša in najbolj hitra ter enostavna, zato tudi pri nas izdelava spletnih strani vse bolj postaja izdelava spletnih trgovin. Medtem, ko so podjetja nekoč potrebovala spletne strani zgolj za predstavitev svoje dejavnosti in izdelkov, danes vse pogosteje dodajajo spletne prodajalne – še več pa je primerov, ko je zaželena zgolj izdelava spletnih trgovin brez spremljajoče, predstavitvene ali informativne strani.

Zakaj so spletne prodajalne vse bolj razširjene? Ne le zato, ker so preproste za uporabnika in omogočajo hitro naročanje ter primerjavo cen proizvodov po celem svetu, temveč tudi zato, ker so enostavne za prodajalce. Stroški spletne prodaje so precej nižji kot stroški prodaje v fizični trgovini – ni nam potrebno imeti poslovnega prostora in prodajalcev, če omenimo zgolj najbolj očitni prednosti.

Tako izdelava spletnih strani kot izdelava spletnih trgovin morata biti kljub temu, da se danes že skoraj vsakdo vsaj nekoliko »spozna« na postavljanje spletnih strani, profesionalna. Nenazadnje je poslovanje preko spleta resna stvar – tako kot fizično poslovanje. In kadar se odločimo za spletno prodajalno, mora ta dejansko delovati kot prodajalna. Vsebovati mora izdelke, ki so predstavljeni v fotografiji in besedilu, opozarjati na akcijsko ponudbo in znižanja, omogočati uporabo sodobnih plačilnih sredstev (na varen način,), povezana mora biti z računovodskimi programi, ki omogočajo enostavno poslovanje, zagotavljati komunikacijo med prodajalcem in stranko …

Izdelava spletnih strani in izdelava spletnih trgovin na neprofesionalen način pa, ravno nasprotno, prinašata strankam nezadovoljstvo, prodajalcu pa obilo »ročnega« dela, po katerem ni nobene potrebe, in ki z naraščanjem ponudbe v prodajalni hitro postane nevzdržno. Namesto, da bi produkte enostavno naročali in odpremljali, se v prodajalni hitro znajdejo v birokratski zmedi, kjer gre naenkrat vse narobe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *