Načini izboljšanja spletne strani
Izdelava spletne strani – zdi se tako preprosto, kajne? Vendar pa ni vse tako samoumevno in za vas imamo nekaj napotkov, kako se lotiti izdelave spletne strani ali kako izboljšati že obstoječo spletno stran.
Naj bo očitno, kaj je mogoče klikniti
Na žalost prepogosto vidimo spletne strani, kjer se povezave razgubijo, ker nimajo pravilnih odtenkov ali niso pravilno poudarjene. Če morajo obiskovalci razmišljati, kako navigirati skozi vašo spletno stran, s tem izgubljate potencialne stranke in obiskovalce.
Povejte obiskovalcem vaše spletne strani, kaj si želite od njih
Ko ljudje obiščejo vašo spletno stran naj bo očitno da lahko:
● Opravijo nakup
● Se naročijo na obveščanje
● Zahtevajo ponudbo
● Itd…
Tudi, če je očitno, kaj želite od njih se prepričajte, da jim to tudi dejansko poveste. Dodajte besedilo ali gumbe, ki poudarjajo tisto, kar želite, da ljudje storijo še posebej na koncu vsake spletne vsebine. Torej vaša spletna stran potrebuje t.i. »call to action«!
NASVET: Če na spletni strani vključite tudi razlog zakaj morajo ljudje ukrepati, boste povečali verjetnost, da bodo to kar od njih pričakujete tudi naredili.
Naj bo že na vstopni strani kristalno jasno, kaj vaše podjetje počne in s čim se ukvarja
To je še posebej pomembno, če ime vašega podjetja ali domena ne opisujeta storitve, ki jo ponujate. Če ljudje pridejo na vašo spletno stran in za vaše podjetje še niso slišali, na kratko razložite kaj počnete. To lahko elegantno storite tudi s pomočjo svojega slogana ali z glavnim naslovom. Če bodo ljudje pristali na vaši spletni strani in jim ne bo takoj jasno kakšne storitve ponujate, ali kako jim lahko pomagate, bodo verjetno odšli na neko drugo spletno stran.
ZAPOMNITE SI: Imate samo nekaj sekund, da prepričate obiskovalca, da ostane na vaši spletni strani.
Jasno dopišite vaš geografski doseg
Vedno smo presenečeni, ko naletimo na lokalne spletne strani, ki ne določajo območij na katerih delujejo. Jasna opredelitev geografskega položaja delovanja lahko pozitivno vpliva na vašo višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih še posebej, če ste odvisni od lokalnih rezultatov iskanja. Vendar pa je to lahko še bolj pomembno, ko imate na spletni strani obiskovalca, ki raziskuje, kje v svojem mestu bi lahko kupil nek izdelek ali storitev.