0

Višja stopnja konverzij spletne trgovine in višja pozicija v iskalnikih

Posted by admin on March 17, 2017 in Internet marketing, Uncategorized |

Izdelava spletne trgovine je enostavna in jo lahko hitro opravite samostojno znotraj vašega podjetja. Vendar boste sčasoma kot najbolj problematične ovire zaznali vidnost vaše spletne trgovine na Googlu, kakovost uporabniške izkušnje, količino vlaganja sredstev v Google in Facebook oglaševanje ter stopnjo ponovnega obiska strank.

Rešitev vašega problema je optimizacija spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine cena poteka v več korakih. Po pregledu osnutkov in načrtov z oblikovalcem, vzpostavitvi strani, vnosu izdelkov, aktivaciji magento modulov ter SSL certifikata, je na vrsti vlaganje v optimizacijo. Slednja poskrbi za višjo pozicijo vaše trgovine v iskalniku, višjo obiskanost in posledično višjo prodajo izdelkov.

Postopek optimizacije

Izvajalec bo poskrbel za hitro delovanje vaše spletne trgovine, saj stranke ne želijo opravljati nakupa na neodzivnih in počasnih straneh. Izdelava spletne trgovine cena v naslednjem koraku zajema določanje posameznih kategorij na prvi strani, s katerimi skrajšate čas nakupa. Opisi posameznih izdelkov morajo biti unikatno napisani, saj to vpliva na optimizacijo. Skupaj z izvajalcem preverite, da ne prihaja do podvajanj vsebin in opisov. Dodajte tudi SEO optimizirane vsebine in članke.

Namen pisanja bloga

Kupce boste na vaši strani zadržali tudi z blogom. Slednji naj bo povezan z uporabo vaših izdelkov, saj boste s tem prodajnim načinom kupce prej prepričali v smotrnost nakupa. Blog hkrati tudi zadržuje vašo pozicijo na Googlu, saj vsebuje veliko ključnih besed. Zaradi tega morate redno dodajati unikatne in SEO optimizirane vsebine, saj boste tako zvišali vidnost strani v iskalnikih. Pisanje posameznih člankov bo omogočalo tudi deljenje vsebine na družbenih omrežjih in zastonj promocijo vaše blagovne znamke.

Dodatni nasveti

Pred vzpostavitvijo nove spletne strani se najprej vprašajte, kakšen je vaš cilj, koliko časa in denarja ste pripravljeni vložiti v nadaljnje vodenje, koliko dela ste pripravljeni opraviti sami ter koliko dela boste zaupali zunanjemu izvajalcu. Spletna trgovina ne bo postala nadvse uspešna v roku 24 ur, temveč postopoma in z veliko vloženega truda, ki se bo na dolgi rok izplačal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *